Wednesday, February 23, 2011

~ Contest Pose Menarik ~


lame sudah rasanya tak join contest! Eh! yeke..
aku rasa-rasa macam lama dah..sebab lebih daripada 3 hari.
last join contest "BFF contest" & dengan bangga nak cakap aku tak menang!Biasalah banyak saingan kan.
Kali ini mahu join contest nuralynZAKREE
sapa rasa-rasa nak join jugak sila klik nama si pembuat contest atas itu ye~

Macam biasa mesti ade syarat-syarat bila join kan~@
mudah aje.
~contest khas buat girl aje yer!!faham tu!
~ buat entry
~letak satu gambar untuk dipertaruhkan.tak kisah pose gambar itu.
~tag 3 orang & pastikan orang itu tahu
~follow blog beliau
~tinggalkan link entry yang dibuat.
mudah kan!
tak sampai sejam boleh join right~


:: banner contest ::



:: gambar yang dipertaruhkan ::

motif gambar tu dipertaruhkan..
lokasi: dalam kampus UPSI.port yang tak pernah terfikir nak snap pic kat situ.
masa : pukul 5 lebih lepas habis kelas!~
Cantik kan!
pertama sebab gambar itu cantik.saya suka.kawan-kawan saya juga suka!
kedua sebab cantikk jugak.
ketiga sebab cantikk.pose itu!~
keempat sebab mereka sentiasa buat saya gembira.

saya mahu tag mereka 


2 kesan tapak kaki:

Fariza Fauzi said...

whoa ! mcm best je..nak joinN!
ihihh
thanks jiha :) <3333

dya said...

ok...i join.thanks jiha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat