Wednesday, January 5, 2011

:: software vs hardware ::


software vs hardware!
motif aku tulis atas tu kenapa ek?
title aku bagi sempena aku masuk kelas Sistem Maklumat Pengurusan tadi. Ini adalah paper minor yang aku ambik semester ini. Masuk kelas ini teringat kelas akaun semester lepas. Sikit aje bilangan pelajar 17 orang kot!aku dengan 3 orang lagi je senior! yang lain junior semester 4.Yang interestingnya ada 2 orang exchange student from China!
Paper ini di ajar oleh Pn Thuraiya. Ok dia ajar! Best jugak..
Sesi pertama kelas, kami dah kena jawab soalan
OMG! belum belajar dah kena jawab soalan? Kuiz ke?
Eh!! tak la.Soalan tu diberi nak tengok setakat mana pengetahuan tentang IT. Sebenarnya kitorang berpengetahuan jugak SEBAB betul lebih satu soalan daripada 35 soalan. Lalala. Macam tu pulak!


p/s: besok nak terjah library carik buku IT! menambahkan ilmu di dada~


0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat