Friday, January 28, 2011

:: laptop saya dah sihat ::


alhamdulilah!~laptop dah sihat.
dah OK!dah jadi macam selalu~
betapa sedih, stress dan macam2 rasa bila mylappy sakit.sedih sampai xsenyum pun dekat housemate2 aku!Korang aku mintak maaf tau!

cuba korang semua bayangkan yer!tak boleh bayangkan pun, buat2 aje macam boleh.
tengah taip-taip nak buat proposal tesis,laptop tibe2 mati. On balik,mati lagi, on balik, mati lagi.
ntah berapa kali pun aku tak kira.
lepas tue tak detect batery! tak detect power jugak!
sampai aku tak tau nak buat macam mane.
menangis aku! tak penah2 buat hal macam nie.saat-saat genting aku nak jumpe penyelia pasal tesis pulak!
betul2 dugaan. tapi setiap yang berlaku itu ada hikmahnya!


angah( dr laptop )dah tolong checkkan. dia kate laptop Ok! tak apa2.charge rosak! tak detect. beli baru!



acer Aspire 4715Z
ini lappy saya!dia yang terbaik.walaupun agak berat + tebal aku nak bawak g mane2.
dah 3 tahun lebih. dah banyk berjasa pada diri ini.








3 kesan tapak kaki:

Rasydan Rosdi said...

kena virus kot..

Rasydan Rosdi said...

folo awk..
http://bedakcarriejunior.blogspot.com/

Silent Thinker said...

tak lah~
charge yg masalh
tq follow yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat