Wednesday, December 8, 2010

:: BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU ::


senang aje OK!
buat macam En Ben Ashaari suruh yer!~~
kena buat ini aje! Senang Kan!!

Buat satu entri .. letak header blog BEN ASHAARI
Tajuk " BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU "
Pastekan url entri anda di sini [ Ben Ashaari]
Pastikan blog anda itu aktif selalu..
Tarikh luput bloglist ini , sekurangnya 3-4 bulan dari sekarang




saya dah buat macam En Ben suruh!
Dah buat 1 entry & letak header blog Ben Ashaari . Tajuk pun dah tulis BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU. Jap lagi saya paste url saya! Belum publish entry ini! Blog saya memang aktif  selalu Ok!~~

Ok dah siap!

:: sape2 yang tak faham boleh refer blog Ben Ashaari  ::



2 kesan tapak kaki:

AJ said...

chaiyok..aura abg ben memang memukau...

P/s : dijemput join my give away haven restaurant voucher worth RM100 di http://www.eyriqazz.com/2010/12/giveaway-haven-restaurant-cash-voucher.html

Unknown said...

jemput join Ga yong ya

http://www.alinacshoppe.com/2010/12/giveaway-kalau-saya-shopping-di-alinac.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat