Sunday, November 28, 2010

l~l berwajah baru l~l

perhatian semua!!!
cik " Silent Thinker " sudah berwajah baru
aku baru aje operate dia...ciap masuk ICU tau

maaf ye cik silent thinker! sbb saya terpaksa ubah awak..operate awk..awak memang dah cukup cantik dulu! saya sgt suke! Tp awak ade masalah!!.. tak boleh berkaler2..tulisan awak tak boleh kaler2...bila aku Post Entry same je kaler tulisan..sy nak kaler2..baru colourful hidup nie..
sayang jugak bila terpakse operate awk.
Tp terpaksa OK!


ini adalah rupa silent thunker yg baru
( sedih seh header tak blh bubuh gambar dah!!!)









5 kesan tapak kaki:

izyan said...

sgt cantek!!!suke2.. :)

muhamadsufian89 said...

nak yg baru jugak..tolong ajar..

Silent Thinker said...

nur izyan~mekaseh

sufian~~bolej aje..kau klik link ni
http://blogger-templates.anshuldudeja.com/
ok!
ko try ye..aku pun buat try n error aje

muhamadsufian89 said...

ok2 nanti la try..macam banyak masa nak kena amik kalau nak edit kan..

muhamadsufian89 said...

nak simpan yang lama ni macam mana ek??takot nanti cam tak best pulak nak pakai yg lama ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat