Wednesday, November 3, 2010

l-l khas buat Siti Arifah Mohd Khalil l-l


entry dibuat khas utk Siti Arifah Mohd Khalil
siape die??
dia kawan baik saya kat UPSI
rapat dgn dia sejak sem 2 kot
mase sem 1 tu kurang kawan dgn die...sbb??..ntah tak tau lah! sbb br kenal kot..
hari ni 3/11..birthday dia!!!
tak dapat wish depan2 sebab dah balik kg sempena cuti
tak dapat jugak nak kenakan dia..siram dgn air ke baling dengan tepung ke kan..
tak dapat celebrate birthday dia ON time
TP
saya dah sambut birthday dia awal
22/10/2010 dah celebrate sekali mase jamuan makan2 akhir sem kelas
dia xtahu pun sy dgn cik iqa beary buat planned jahat tue!
dgn bangga saya & iqa beary berlakon tau..sbb nak cover..macam2 helah..
hoho!!
SUPRISE birthday KEK untuk diorg yg sambut birthday bulan 10 & 11
mangsanyer adelah Syed, Mizan, Ifa, Ain & Sammy..tp sammy xdtg..
berjaya jugak SUPRISE BIRTHDAY tu kan Iqa beary..walaupun banyak halangan dan dugaan.
sangat puas hati dan gembira sbb tgk kawan2 gembira!!



::nie kek khas utk mereka yg birthdaynyer bulan 10& 11

::sesi suap2 kek utk roomate kesayangan saya!




0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat