Friday, November 5, 2010

l-l bertapa d KL Sentral l-l


hari ni aku bertapa berjam2 kat KL Sentral
sume gara2 adik aku lah
ni la bdak manje! (adik aku yer bukan aku)
tak penah balik sendiri dr Hostel....selame ni mak amik,abg aku amik...Sedap betul kau kan
ni 1st time adik aku balik sendiri~
kire-kire ko balik masuk dalam Book Of Record ni dik!!


oh lari tajuk pulak kan
berbalik kepada tajuk di atas
aku bertapa berjam2 kat situ..sorg2 tak tahu nak buat ape kan..takkan aku nak berjalan2..kehulur hilir sorg2..tak de keje tau..buat penat aje!..lgpun beg aku tu berat dgn barang2 yg mak kirimkan tok cucu2 kesayangan...sape lagi?? mamat lah!
selame aku bertapa tue macam2 gaye org ak tgk..bukan tak penah tgk...tp hari ni bertambah macam3nyer..












0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat