Monday, November 1, 2010

l-l 18 dan bukan 21 l-l



18???
21???
18???
21???
ohh!!!!!!!!!!!
camne nie???????????????
FINALLY....

setelah dicongak dikira,ditimbang..aku buat keputusan untuk amik 18 jam jer...tak jadi amik 21 jam kedit sem depan..Kenapa??..Sebabnyer syarat untuk dapat anugerah dekan mesti amik 12 jam kredit. Kalu amik 21 jam kredit sem depan, sem 8 aku akan amik 10 jam kredit aje. tu maksudnye kalu aku dapat 3.99 ( confident je aku mcm dapat) pun aku tak kan dapat anugerah dekan!..sangat rugi tue.jadi setelah berfikir2.akhirnya amik 18 jam aje..relax siket kot!~













0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat