Sunday, September 26, 2010

l-l tercemar nama aku l-l




hari rabu aku memang tak boleh naik motor!!
itu kesimpulannya
SBBnya
ak kena saman oleh HEP UPSI


abis tercemar name aku
sejak sekolah tadika tak pernah pun buat salah sekolah
tibe2 satu hari rabu yang indah aku dapat surat saman
sebab salah parking motor

mmg salah sendiri..mengaku OK!
terlampau bijak..dah tahu parking tu line kuning yg pegi parking buat ape
mmg bijak!
amik kau...
bayarlah denda..sedekah duit kat Pej Keselamatan
belanje makan blh makan seminggu aku rasa


bila difikir2 kan bukan salah aku jer
pihak UPSI salah jugak!
sbbnya
tak sediakan parking motor pelajar kat Bangunan E-Learning yg Chantek tue
kelas aku kat E-Learning..xkan nak parking kat Library yang jauh berapa batu tu..
parking Dewan Kuliah pun jauh jugak
boleh tercabut kaki
tak guna jugak naik motor..kemudahan yang bapak aku bagi tu
punyelah luas,nmpak kosong aje bawah E-Learning tu
tak salah kot buat parking motor tok student
hishh..tak faham btoll..




p/s:moral of the story.jgan buat kalu dah tahu benda tu salah OK!.Dah tau kat situ line kuning, tak boleh parking yer..jd jgn nak mengada2 lain kali..Belajar dari kesilapan!!






3 kesan tapak kaki:

ZACK ENTRY said...

bayar la awal, nanti leh dapat kompaun/diskaun ker..hehe



latest entry Aku Guna Antivirus Avira

siapasayaitutakpenting said...

jiha, selalunya sape kuliah kat e-learning tu mmg paring kat dewan kuliah je... hehehe...

Anonymous said...

alahai, siannye.. melayang duit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat