Friday, August 13, 2010

l-l RM0.25 l-l


RM 0.25
ape motif entry ini ?

ak sengaje aje nak bagitahu seluruh malaysia dan dunia yang ak baru dapat RM0.25. Walaupun baru 25 sen aku tetap nak berbangga d sini. Blog ak kan ...ape2 pn ak boleh tulis kt sini..Orang lain dah dapat beratus ringgit,beribu2 ringgit tp aku baru 25 sen. Dari dulu ak agak confius..bukan agak TP memang confius apesal ak punye nuffnang ni tak berubah2..asyik RM0.00....
Disebabkan aku malas nak PK ak biar aje..
Ta payah pk pun ak tahu jawapan knp...sbbnya aku ni x aktif sgt berblogwalking.jalan2 melawat blog jiran2 yang ade,pengikut2 yg ade...meninggalkan komen2...traffic blog ak pn slow..
Sekarang ni ak agak rajin la berblogwalking..nengok2 blog jiran tetangga yang agak2 best tuh..


1 kesan tapak kaki:

ZACK ENTRY said...

sikit-sikit, nanti lama-lama jadi bukit lah..keep blogging..=)





Ekspedisi Jelajah Gua - Episode 2 (Gua Angin)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat