Wednesday, August 25, 2010

l-l alhamdulilah l-l



alhamdulilah test perakaunan dalam organisasi pendidikan dah selesai.

cakap perakaunan je sure2 ak jd risau sbbnya bagi aku akaun tu susah
mase sem 1 dulu amik paper perakaunan awalan..
blaja je ak cm xfaham..
sbb aku xde basic langsung.."zero"
nasiblah puan tu ajar sampe ak boleh faham

sem 2 pun amik paper akaun jugak-perakaunan kewangan
time ni mmg sadis gler lahdapat satu class dgn senior akaun dua sem atas batch ak
dah la diorg terrer akaun
terus lecture cam xnmpak je "kumpulan minoriti" kelas aku tu

sem ni amik lagi akaun- perakaunan dalam organisasi pendidikan
ni subjek minor
batch klas aku yang amik hanya 4 org ( aku,iqa,mizan & syed)
yg lain semua tak nak amik sbb name paper tu ade "perakaunan"
alah kalu tak amik sem ni pun sem depan kene gak amik
tak boleh lari ke mana pun
ternyata paper ni xla susah sprt paper akaun sebelum ni

see..ak blh j score test td
dengan bangganya aku nak kasi tahu aku dapat full mark ye.bila lagi aku nak berbangga kan..huhu!!
yang lain sila jangan jeles!!

kalu kita usaha kita dapatlah kan..
yang penting yakin dengan ape yang kite jawab





p/s: gambar ni bukti yer ak dapat full mark
nnt kate aku saje buat cerite pulak



0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat