Monday, September 7, 2009

walaupun kadang-kadang tergeliat lidah nk sebut but ak suke

bahasa mandarin
ape ade pada bahasa mandarin ni
erm..
best...sonok blaja..
walaupun kadang2 lidah terliut2 nk menyebut perkataan2 yg susah tu..

blaja mcm2 bhasa ni bagus
ni klu tau BM,Bi..
bhasa lain xtau.. cne...?
ntah2 bdak cine dok kutuk kite pn x tau..
at least da blaja ni tau la sket2..

lets me share something...
to introduce sket yourself..
hehe
d[^_^]b

wo jiao........
(nama sy....)

wo jiaxiang zai Xuelan'e
(saya tinggal di selangor)

wo ershi sui
(umur saya 21 tahun)

wo shi xuesheng
(saya seorang pelajar)

wo zai Su dan Yi de Li si Shifan Daxue
(saya belajar di universiti sultan idris )

wo xi huan she ying he ting ge
(hobi saya tangkap gambar dan mendengar muzik)

sampai di sini hr ni..
sok kte blaja lg..
lalalala~~~
d[^_^]b


0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat