Wednesday, December 28, 2011

Syukur Alhamduliah


Syukur Alhamdulilah.
Tesisku telah diterima oleh Prof. 
Walaupun penyelia aku kata ok. Eh sebenarnya kan penyelia aku tak ambik tau pasal aku pun.Sedih tau tak!!
2 minggu carik penyelia tak jumpa.rupanya ke luar negara.aku tak tau pun. hari-hari telefon, hari-hari message tak jugak dapat.
Susah hati masa itu. Cuba bayangkan kawan dah pergi jilid. tapi aku tak dapat feedback dari penyelia! Sedih kan!

Alhamdulilah selepas 2 minggu menjejak penyelia.jumpa pun.dah balik Malaysia. Terus aku paksa penyelia aku untuk semak dan bagi markah. Entah berapa markah dia bagi kan? 
Setel dengan penyelia. Prof pulak.Ada yang kena perbaiki.Makanya membuat pembetulan seperti yang diarahkan prof
Dan Alhamdulilah. Semalam dah print out dan hantar jilid.Isnin depan ambik dan hantar dekat fac.
alhamdulilah.Thank you ALLAH.






0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat