Tuesday, August 9, 2011

Bila anak murid tersayang @PPUUA jawab soalan...


Kertas kedua ujian 2.Pengajian perniagaan 1. 
Aku yang risau. Sampai termimpi-mimpi.  Over pulak kau!~Takut budak-budak nie takboleh jawab. Aku punya la takut TAPI budak-budak nie boleh online Facebook. Heran aku budak zaman sekarang esok nak exam malam ni boleh bersuka ria riang gembira. Masa zaman aku dulu tak lalu makan tak lalu tidur kot. Budak sekarang memang bijak-bijak!.

Soalan aku bagi memang senang. sangat senang. tak baca buku pun boleh jawab!


:: FRONTPAGE  kertas ujian PP1::


layan gambar mereka jawab soalan dengan FOKUSnya!








dah dapat skrip jawapan. sgt MALAS nak tanda. dah tengok2. Hohoi macam-macam gaya budak-budak ni menjawab. Pendek ada panjang ada!
apa pun aku harap semua LULUS. Aku dah cuba bantu diorang!






0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat