Friday, February 25, 2011

~ Contest Mata Bulat ~


Contest mata bulat! Jom Join~
tuan punya contest adalah Deeba Nur
sila pergi blog beliau untuk maklumat lanjut ok!


syarat syarat dia! Senang aje~

1. buat simple ENTRY pasal contest ini. (ikut suke le nak tulis ape pun)

2. LINK kan ia kepada beliay

3. pertaruhkan le 1 GAMBAR ( lebih pun xpe)

4. FOLLOW beliau yer :))

5. TAG 3 orang je

6. tambahan syarat ! (update 16.2.2011)
FOLLOW CN
(sponsor hadiah CMB)

due date : 13 hb 3 2011

DAN 
denganbangganya...
saya nak pertaruhkan dua gambar! bukan satu OK
gambar anak-anak  buah saya yang COMEL


::  nama saya Nur Raudhah ::
sangat comel OK!
mata besar~ bulu mata melentik! tak payah pakai maskara!

:: nama saya ahnaf ::
macam upin kan muka dia!
budak ni xreti nak duduk diam.

ok!mahu tag 


Okey! Done~








0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat